Tuesday, October 6, 2009

assalamualaikum

Hari ni tanggal 6 oktober 2009 jam tepat 10.55 minit malam merupakan hari untuk aku menerokai alam blog ni.walaupun sebelum ni pernah mencuba.ntahla kenapa sekarang baru terasa teringin sangat nak buat blog ni dan mula aktif dalam penulisan blog.semua ni gara-gara datang ke kursus guru bestari selama sebulan di Bahagian Teknologi Pendidikan Ipoh.Ada perkara lucu yang terpaksa aku lalui semasa ke sini.Bayangkan sememangnya aku bukan berasal dari Perak dan baru dua tahun mengajar di Manjung. Aku ditugaskan untuk menjalani kursus di Ipoh. Kena pergi ke Tasek. Kebetulan tersalah baca alamat aku ingatkan di Maktab Kinta. Apa lagi hari pertama memang sesat la di bandar Ipoh. Kecoh satu sekolah dan satu tempat kursus sebab ahli kursus salah tempat dan sesat jalan.Memang aku tak tahu langsung jalan Ipoh ni. Semua gelak.Hermm tapi alhamdulillah aku selamat sampai ke tempat kursus wala upun pada hari kedua. Nak tahu sebab apa hari kedua baru sampai? ahahahaha sebabnya dah dua jam aku sesat di Ipoh terus aku ambil keputusan balik ke Manjung dan bertanyakan arah sebenar ke tempat kursus kepada rakan sejawatan ku. Hmm mata dah mula mengantuk, bantal bagai menyeru memanggil aku..aku tamatkan penulisanku disini. Esok jikalau berkesempatan kita akan bersua kembali..

No comments:

Post a Comment