Wednesday, October 14, 2009

kursus!kursus!kursus!

Assalamualaikum..
Hari ni dah minggu ketiga kursus bestari di Ipoh ni..Dan hari ni juga baru first time saya dan roomate Kak Azimah turun beriadah di gelanggang tenis di bawah Asrama Bahagian Teknologi Pendidikan yang tersergam serba indah ni.Indahlah sangat. Tapi memang cantik pun. Asrama ni dibahagikan kepada bilik-bilik setiap bilik memuatkan dua orang peserta.Ada dua katil + tilam, ada pemanas air, ada penghawa dingin, ada set televisyen. Semua lengkap. Cukup selesa untuk kursus selama sebulan. Bangunan tempat kuliah pun tak jauh, dalam masa 5 minit berjalan dah sampai. Sempat satu jam main tenis dan kayuh basikal. Ituvpun pinjam raket tenis Ijan dengan Nizam. Kalau tak memang tak berpeluh langsungla.

Hari ni hari ketiga belas cikgu-cikgu daerah manjung,kinta dan kuala kangsar yang bertuah untuk menyertai KOHOT 3 anjuran IPSAH di BTP ni. Hari dah faham sikit cara nak buat unit plan dan perancangan projek berasaskan PBL(Project Base Learning.Alhamdulillah segalanya berjalan lancar. Semoga Allah permudahkan segala urusan semua peserta kursus pembestarian ini.Amin..

2 comments:

  1. salam,
    td kat bilik guru ada jamuan raya. menyusul lepas "raya", jamuan raya jugak...
    tunggu hang balik..

    ReplyDelete
  2. wslm..saya ada esok untuk jamuan, tapi bukan jamuan raya la kak.jamuan penutup dah pun untuk bilik guru.kak lin tahun depan jangan lupa join kitaorang lagi ek kat bilik guru ni..

    ReplyDelete